danielledenuil2512.reismee.nl

summerschool dag 2

20-01-12

Vandaag was de tweede dag in de summer school, en ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind! Ga me hier steeds meer thuis voelen. De kids (her)kennen je al, toen ik binnen kwam lopen kwamen er meteen twee meisjes op me af en gaven me een kus. Dat is hier een hele leuke gewoonte, als je iemand gedag zegt geef je een kus. In Nederland geven we er eigenlijk altijd drie, en dat doe je dan niet dagelijks.
Annemarie had haar camera mee, en dat was echt een hit. Iedereen wilde met ons op de foto, en naast dat ook zelf foto's maken, dat vonden ze echt geweldig aangezien ze waarschijnlijk nog nooit een camera vast hadden gehad.
De communicatie gaat ook steeds beter, ik ken al wat meer woorden die de kinderen mij aan leren. In ruil daar voor leer ik hun Engels! Kleine zinnetjes wel is waar, zoals; hoe heet je, hoe gaat het. Maar ze zijn erg leergierig en willen steeds meer leren!
Het liedje ai se eu te pego van Michel Telo is hier een grote hit, en ik alle meisjes kennen de dans van dit liedje. Wij natuurlijk niet, en dat was echt een schande.. Dus ook dat hebben we vandaag geleerd!
Oh en wat ook erg leuk is, alle kinderen denken dat Annemarie en ik tweeling zijn door ons blonde haar en blauwe ogen. Ze snappen niet helemaal waarom iedereen bruine ogen heeft, behalve wij. Daar worden we dan ook elke dag mee geconfronteerd .
Het was overigens weer heerlijk zonnig weer vandaag, en mijn neusje begint al rood te worden.
Morgen hebben we een social, een activiteit georganiseerd door Projects, we gaan dan naar een mooie waterval. We moeten dan wel erg vroeg op, dus ik denk dat ik maar is mn bedje op ga zoeken.

LIEFS.

Reacties

Reacties

Lucienne

Hahahahahaa dat dansje wil ik SWS ook leren!!
hahaha
leukk leukk dat ze niet wisten wat een camera was =)

Josephine

Oowwh, zo heet dat liedje dus...mmm wist ik niet.
Ik wou indd al vragen of ze dat liedje ook zo goed kennen zoals jij had voorspelt Hahahahaha!!!:)

Wel slecht dat je dat dansje niet kende,
dat liedje is toch jou favo? Hahaa grapje hoorXD
Maar wel leuk dat jij hun dingen leert en zij jou....

Josephine

Huh? Ik had nog wat meer geschreven, en dat staat er nu niet op:(
En het stomme: ik weet niet precies meer wat ik nog meer had geschreven... Nou ja boeit het:)

Toedels, josie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!